This is how it goes down

"Just takin a walk on the wildside" skrev jag till grind och så åkte artonårige jennifer med sin systemkasse genom stan, full med smirnoff. Inte jag dåra, utan kassen.
Jag for idag från Emil "hem" till Älta. Det var nyårsförberedelser jag hade i påsen och tillsammans med Malin, Grind och Niklas blev det mer resurser inhandlat ikväll på City Gross, we  like! Här ska det firas nyår vill jag säga!

 

Hittade btw mitt favoschampoo där bland allt annat random, blev glad för de har nämligen börjat plocka ur det från hyllorna i allt fler butiker runt om i sthlm!

O så fick jag låna fyra tshirtar från min snygga pojkvän för jag tjatar så mycket om min brist på just tshirtar (och pengar, hehe). Så dessa är MY OWN under ett tag fram över nu va, va va.



Vi tänkte även dra och sola imorgon, vill bli brun innan jag tar piercingen, eftersom man inte får sola när man just tagit den. Hm. Plus att man ska hålla sig nykter i cirka 3-8 veckor (påläst, ja?) vilket betyder några nyktra utgångar för mitt och sofias projektarbete! Vilket ifs passar perfekt när jag tänker på det, eftersom vi inte får blanda in alkohol i arbetet. Toppen toppen, som Julia skulle skrivit.

Nu funderar jag på att krypa ner i sängen, ensam. Buäh.

/jenne

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAH ja hade inte ens sett att du skrivit va va va innan ja skrev det i mitt inlägg ovan.



och vi brukar ju jämt skriva det liksom :)

2009-12-30 @ 21:31:35
Postat av: Jenne

Ja, men de va så skumt! Twins, oh yes?

2010-01-03 @ 22:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0