Du är min drog, jag vill bara ha mer

JAAAH, då testar vi på att blogga via mobilen då!
Man kan fan göra allt från den här tegelstenen, varför ha en dator, EGENTLIGEN? Kanske för att de är aningen bekvämare då.

Nu kanske ni undrar vafan som hänt med mitt liv sen sist?
Well.. Not much. Lever livet på donken Sergel och trappar upp till arbetsledare snart. Vilket betyder att jag just nu går upp tio i fem om mornarna och lägger mig åtta på kvällen.
Det kallar jag att vända på dygnet, fo' real!

Sofia och jag ska skaffa the knife biljetter imorrn, frågan är på vilken kontinent vi väljer att se dem...


Kommentarer
Postat av: Såsfia

söt bebisbrun! :D

2013-01-18 @ 00:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0