en ängels tålamod, en djävulsk envishet

De flesta som kommer in på jobet är trevliga. Särskilt alla stammisar, blir fasiken full i garv dagligen. MEN det är undantagen som bekräftar regel och det är DOM nötterna man inte glömmer. Han idag som fullt seriös kom tillbaka till butiken och ville ha igen mellanskillnaden för en påse som kostade 1.99 fast skylten sa 1.50.

Trodde inte mina öron.

Kan NOG ge tillbaka 49 öre också .

Man börjar ju undra. Lutar åt att det blir uteserveringshäng på lördag i alla fall, I like! Vägrar "glömma våren" som dödsbladet uppmanar mig att göra....Sörjer dessutom min brors studentmiddag igår, då jag stod på jobbet och dammade hälsan ur mig. Brukar ju vankas trerätters på sånt där och det missade jag!

Äsch jag är superglad. Två dagars jobb är till ända och jag får återigen min helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0