sent out the sos call

Lägesrapport; kraxigt värre. Det blev en sjukanmälan imorse även om det lockar lite att gå till jobbet i syfte att hosta tillbaka på diverse folk som nyser i sedlarna som de sedan lämnar fram, men vem bryr sig.
Vad ska man hitta på då? Nej det var just det....man kan inte göra ett skit när man e sjuk. Inte ens kan man göra nåt för att förbättra läget, det finns bara förmaningslistor på vad man inte ska göra. Har svårt att hålla mig men att inte sjukisjobba är väl ett steg i rätt riktning .
Kan åtminstone spela ofarligt med telefonen igen utan risk för glasflisor i fingrarna! Min enorma klantighet vet inga gränser och gick denna gång på 500:- (dock ett kap enligt min lillebror som förresten kom och hälsade på igår!)

Naej, ska svepa i mig massa kaffe nu tror jag, AH! Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0