some shit's so hard to swallow

Valborg bjöd på fotbollsspel, vänner, öl, sol, fajitas och hemgång runt 03.
Japp, jag med noll komma nollnoll bollsinne whatsoever skulle spela fotboll för att testa mina talanger. Ehh det gick ju sådär då jag ramlade framåt på alla fyra som en fjant och skrapade upp en handflata och ett knä. Positivt: snygg slitning på jeansen. Negativt: stort osexigt blåmärke som gör sig påmint vid varje rörelse.

Vad gör man inte för laget?

Haha jaja, eftersom det var sol och varmt var jag glad ändå. Stan kryllar av lamkött i studentmössor och lite längtar man ju tillbaka. Att ens lillebror är en av dom är bara knas för han kommer aldrig att bli större än såhär i mina ögon. (hallå. LILLEbror)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0