Sponsored by destiny

Shit, sommaren levererade idag alltså! Vill typ vara utomhus varenda sekund. Det var dock ett under att jag inte smälte ner till en liten pöl på min löprunda idag. Västerbron var brutal. Att jag ens skulle upp och härja där efter två veckors inaktivitet? Jaja.

Helt ärligt alltså, men aldrig i livet att jag tänker klaga! Nu ska jag jobba i tre dagar. Det ska nog orkas med. Och sen hoppas jag fasiken på lika bra väder i helgen (peppar peppar!) då jag är ledig, så att jag och Jennifer kan hänga i valfri park och att jag typ kan gå ut barbent på lördag med Nathalie och Amanda...hehe. Visionerna flödar. Om man kunde bada här i närheten också vore världen en utopi just nu.

Klart man drar ett bevis i trappuppgången efteråt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0