Helgen

Vi gick upp på berget vid fåfängan i fredags - något mäktig utsikt där på kvällen. Plus att jag har numera full koll på hela Stockholms båtsystem typ. Sen gick solen i moln men jag och Felix konstaterade att vi i alla fall fått massa fina bilder (viktigt).


Och igår efter Mördarpasset på jobbet kom Jennifer hit och chillade medan jag slänge i mig mat, sen gick vi ner en sväng på stan (i väntan på att Mangefesten eventuellt skulle ta sig in till stan). Jag som jobbade idag med och VÄÄÄGRAR bli sjuk igen kände det som lagom att hänga på Malmen med Jennifer, som inte heller orkade hasta ut till Sollentuna bara ett par timmar. Vi hittade ett bord för två och hade en mysig dejt.

 

Största jobbhelgen har det varit, har varit på plock och fått IQ-frågan "jobbar du här?" typ tre gånger. Nää, jag springer runt i butikströjan och staplar varor för att jag önskar att jag jobbade här? Hahah :}




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0