he was bored and tired of my laments

Det var lite knas på schemat angående jobbet idag, så jag satt med spänning och väntade hela förmiddagen på besked om jag skulle jobba eller ej ikväll. Tillslut fick jag veta att jag inte behövdes idag! Tjoho!
"Inte behövdes" förresten, existensiell ångest på den eller? Hahah.

Frågan är bara vad jag och mitt sjuka nylle ska hitta på idag då? Ett spann på 14-21 blev helt plötsligt fritt. Fixa sprickan på luren är ett (dyrt) alternativ. Löpning är uteslutet på grund av sjukdom (sörjer. det är perfekt soligt väder ute!!). Nathalie och Jennepenne jobbar, det är dem jag har koll på.

F0reveralone :< Men det löser sig nog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0