Skål!

Har varit ledig idag, har inte gjort så mycket. Grät en skvätt över Sveriges fiasko i EM. Nä okej inte riktigt men det är svinsurt att komma hem från jobbet lagom till 2-2 målet och sedan 3-2 målet! Samma sak mot Ukraina, om vi nu ska vara såna borde jag inte få se fotboll??? De kanske fanns en anledning till att jag blev schemalagd stängning.

Detta i kombination med regnet idag var det typ någon sorts kollektiv depression som lade sig över Stockholm idag? Kul, men jaja, jag ska snart ner på stan och herregud vad skumt att ha en massa tid på sig! På riktigt alltså. Riskerar dessutom livet med mitt skoval, men är man ledig så är man! Ska man ut med Jennifer så ska man! Är Sverige ett land med förluster och regn gör det ändå inget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0