Jag är grym som en grekisk Gud, bara grymt mycket fulare

Har sådan träningsverken i benen att varenda trottoarkant är mission imoossible! På riktigt. Bu eller bä?

Kunde man ha träningsvärk i huvudet typ skulle jag ha det med. Har spenderat för mycket timmar på jobbet de senaste 11 dagarna....på riktigt . Jag orkar inte fler upprörda 16-åringar som anser det skandalöst att man leggar dem på 15-årsdryck och hänvisar till moppen på parkeringen. Haha naivt.
På toppen av det; Missat alla matcher i em då jag stängt hela tiden, eller jag kom hem i tid till Sveriges match för att se Ukraina göra mål. Heja! ...eller nåt.

Haha tjurig tjej i bläby. Men hela helgen är jag ledig, ska spendera mycket av den med chiquita bonita Jennifer. Sweeeet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0