återkomst

Jeeez, vilken aktivitet man skådar här! Eller ?
Äsch, jag kompenserar upp det med massa annat. Jobba, till exempel. 10-20:15 idag, smaka på den va? Kaoz och min sköna sovmorgon uteblev. Längtar till julilönen nu.

Annars hände jag med Nathalie igår efter jobbet, tog ett glas vin, bokade en resa till London och gick sedan ut en liten sväng! För att fira liksom!

När jag inte gör ovanstående då? Jag springer runt lite på söder, se så fint det är! Satsar stenhårt på milen under 50 min till i höst (ser ljust ut ändå) och minst lika hårt på att ta bilder överallt.
Ja juste, så blev även sista inlämningsuppgiften i medie och kommunikationsvetenskap godkänd! Wie! (Ja jag är stolt som tuppen över 15 hp så det så)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0