5 juli 2012

Tillbaka i svealandet, blondare än någonsin. Jaja, med mina mått mätt. Allt e relativt.
Semestern kunde inte kommit mer lägligt.
Saker jag dock saknat var 1) svenskt kaffe och 2) behaglig löptemperatur med tillhörande perfekt runda.
 
MEN eftersom det var så varmt var inga av ovanstående punkter något lockande alls och jag har latat mig med god aptit osvosv så återstående saknade saker egentligen = 0.
Gick ut med ett par britter från hotellet en kväll, ett av mina mest ansträngande moves under hela veckan. NICE!
 
Har ju såklart saknat min eminenta vän Nathalie också . Men vi ses imorgon för en vinar/utekväll. Veckan e komplett.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0