Säg som det är nu

Så var man godkänd på sin första inlämningsuppgift i medie- och kommunikationsvetenskap! Bland paradigmer, syntagmer och redundanser (ja ni hör ju själva, vem som helst skulle bli stolt bara av att uttala dessa akademiska tungvrickarord)
#stolttjejsättermilstolpeilivet

Annars då? Jag har varit rätt ledig men fan inte låtit latmasken kväva mig! I måndags hann jag med en 11 km-runda, sen träffa Johanna för att åka till Bandhagen och sedan tillbaka in till stan, äta middag på Jensens tillsammans (gå inte dit om ni nång gång vill gå därifrån också... i negativ bemärkelse denna gång USCH!), en föreläsning på Alewalds efter det och sedan spontanbio med bästa favoriten (älskar att bo 300 meter från biografen).

Alltså hör ni? Jag blir riktigt impad själv av min effektivitet. Sen hoppade jag in och jobbade extra igår, firade fettisdagen (fet-tisdagen? fettis-dagen?) med en semla efter utstämpling och sen sushi med Jennifer på kvällen.

Epic meal time day de va asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0