Me vs maradona vs Elvis

Jobbar ganska mycket denna vecka. Det är bra träning för tålamodet! för man träffar så mycket folk ... Som han blindsryret som ville köpa tre st tvåpack semlor för femton spänn och tyckte att jag hade sjukt fel och lurade honom på pengar.
Ah du får NOG så mycket för 15 spänn och du har inte alls läst på skylten för keso. Folk e asså

Hade tänkt träna en del denna vecka och de har ju gått sådär efter mina 9 h 45 minuterspass på jobbet. Men jag har höjt pulsen ändå för jag har kollat på grimm. Hade ju ingen aning om att han i huvudrollen skulle vara så snygg eller att alla zombies var så jävla äckliga! EUW! Sen är ju jag den som blir rädd för en reflex i trapphuset med....men ändå

Cheeers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0