vi känner alltid samma sak

Igår fyllde Nathalie år och imorgon kommer hon och Amanda hit för diverse firande/utgång/prat i munnen på varandra och som en äkta houswife tänkte jag fixa mat också. Får väl se hur det går 1. utan fläkt 2. på 27 kvadrat och 3. brandlarmsutlösning vid minsta tillstymmelse av stekning men vem bryr sig. Är man ledig så är man.

Sedan går startskottet i helgen för 7 dagars jobb i sträck. Bagateller....

Sån himla tur att jag skickade in min kommunuppgift idag då. ALLTSÅ vad skönt det är att få sånt gjort. Scannar igenom kursutbudet inför hösten just nu, allt från biokemi till kommunikation är tydligen intressant i mitt huvud här&nu. Gaaaaaaalet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0