Längtan, alltid denna längtan, härifrån långt bort

Hej hopp! 23:39 tycker det här flickstycket att det är en bra tid att äta mat och uppsatsskriva till grupparbetet. Men jobbar man så jobbar man. Och jobbar man feeett lååångt borta (i ocivilisationen) är det ännu mer förståeligt.

Tänkte att det brde ha hänt nåt kul på jobbet som jag kunde berätta om men det gjorde det inte. Fyfan vad tråkigt man kan ha det ibland :C.

Skriver om budskapsstrategier och medieval som är sjukt intressant däremot. Man kan påverka människor så himla mycket  att göra saker med rätt metoder och medier. Känner mig som årets mindfucker som lärt mig dessa strategier nu.

Dags att slockna ikapp med lampan och datorn nu tror jag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0