wristcutters incorporated

Jag är tröööööööööööött
Helt spontant bestämde jag och min pojkvän oss för att premiärsova i nya lägenheten inatt, efter en lyckad och rolig valborgskväll från Thaibåten till Åsögatan 208. Eller rent spontant var det kanske inte. Snarare orkade vi inte ha något annat val klockan 02.30 väl inne på söder.

Händig som jag är gjorde jag en fin bädd av alla kläder, handdukar och picnicfiltar då det är det enda som jag fått dit än. Tacka mig för att ni nu har en anledning att köpa mer kläder om ni skulle råka ut för denna situation i framtiden.
Dessutom kan inget vara värre än att sova på en hård bänk på Thailands flygplats med bara en handduk som enda filt/bädd/skydd och diverse asiater som glor på en.
Nej just det.

Fyra timmar senare vaknade jag inte fullt så utvilad, dog och återuppstod för att åka till Lidl och casha kosing. Inte så kort dag heller, vad sägs om 8-18:45?

Snart ska jag sova. Den som väcker mig imorgon innan jag är utvilad är dödens lammunge.

Jennifer nu när vi båda är i flyttningsfas (synkade som vanligt!) vad sägs om en tripp till IKEA conmigo? Anytime :)

 

Så här såg det ut när en viss pass this on-are fyllde glasbanken.

// Såsfia

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0