so raise your glass if you're wrong in all the right ways

Just nu sitter jag bland täcken med gullia tryck på kossor (som pussas!), hårtänger samt diverse hårprodukter. Dock sitter jag inte hemma hos mig utan hos pojken. Bör jag känna mig oroad? Hmm. (LOVEYOU!)

Kallt är det ute och jag satte på mig strumpbyxor idag, känner mig lite korkad såhär i efterhand. Ville jag bli sjuk eller?

Idag har jag jobbat i tjugo minuter. Längre än så behövdes jag inte, fan va onödig det fick mig att känna mig! Menmen.

När pojken kommer hem från träningen ska vi mysa med film o nåt gott, ska få han och få tillbaka de kalorier han tränat bort, höhö. Evil girl, yes I am.

Funderar på att klippa mig förresten.
/jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0