i just wanna dance, i don't really care


Ursäkta mig för min offighet. Har haft händerna och huvudet fullt med pojkvän så har inte riktigt tänkt på att blogga.

<3

Idag var en händelserik dag. Först jobba, sen en rast på en halvtimme, så jag tog en cheseburgare i munnen och sprang mot feet first men det blev att springa in på belle shoes.
Big mistake tänker ni, för JA kvalitén kan diskuteras men nu handlade jag bara ett par vinterskor på rean som jag tänkte slänga i mars när snön ska ( !! ) va borta. Det är vad jag önskar mig i födelsedagspresent - en torr dag. (ha-ha)

Hur som. Sen back to work, tre naglar gick av, och så var det rast igen. Denna gång styrde jag mot skopunkten och impuls köpte ytterligare två skor. Bad girl, good day.

Alla var jättesura idag. Alla utanför disken iaf, vi på andra sidan kortläsarna var hur trevliga och glada som helst, men det lyckades tydligen inte smitta av sig. Nej, jag hoppas svenska (o norska, finska, ryska, tyska) folket kan ta sig i kragen och bli lite gladare till nästa vecka så man känner sig lite mer uppskattad när man ger dem sina behov i en take away påse liksom.




Aja, tänkte se film. Sid and Nancy, är nyfiken på hur den slutar med tanke på att jag sett halva filmen redan och det känns som den inte kommit till saken. Vad är storyn liksom, hmm.

/jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0