our memories, they can be inviting

Vilken helvetes euforikick det är att sälja ppm-avtal till människor. Vissa är ju ruttna pundhuvuden dock och tycker det är dumt och onödigt att spara i rätt fonder ("bluff och båg hela skiten, vem säger att jag kommer leva efter 60 års ålder?"). Positiva klubben liksom.

Andra vill jag bara krama för att dom lyssnar på mig och inser att jag har askicking grejer att komma med till dem. Idag har jag sålt personbästa hittills i min karriär som varat i 6 arbetsdagar. Grymt.

Imorgon är det cash flow, löningsöl på kontoret och på lördag är det part two of min 20-årsfest. Upplagt för bra helg hörrni. Nu sitter jag och Jennifer och filurar på tiderna på Mallorca, pojkar, och hur tidsmässigt samstämmiga vi är i våra liv. Underbart.

// sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0