Du är aktuell du bränns

Vad är värre än skitungar på 10 bast, fransmän och oförstående vägrar-fatta-din-enkla-fråga-typen av människor (ej på grund av språket)? En kombination av allt! Typ ett gäng franska ungar ("speak french? NEEJ) kom in på jobbet och skulle ha mat. Såklart skulle alla beställa i min kassa. Såklart tog det 105 år och jag hann mögla. SÅKLAAART.

Bara en dag kvar i llilla boet och jag får inte ens heta Sofia den dagen för att min namnskylt är borta. Jag vill inte vara en tejpad amanda, jag vill vara en ingraverad crew trainer sofia så det så.

Men jag jobbar 8-17 och säljer haschkakor med isabelle! Soft.

Känner pressen att langa värsta bilden eftersom jennifer tycker jag gör så fint så :) gotta keep up. Och jennifer, din film är lika rolig fortfarande. (vänta....NU!)



// Sofia

Kommentarer
Postat av: Jenne

Nån kom o bah haschbrowniiiies?!

ja dumförklara o bah SORRY , ONLY MUFFINS AND DONUTS :) men sen fick ja veta att vi tydligen har de på morgonen ? XD



ahhhhh veeet, såg den härromdan.. heerreminnnnguuud säger ja bara om den filmen. PUNKT!

2011-02-12 @ 18:48:12
URL: http://passthison.webblogg.se/
Postat av: sofia

hash browns är en riven potatiskaka, friterad. fan lallarmat asså :D hur gott? BLÄ. FY FAN. folk är knäppa som äter knäpp mat.

2011-02-12 @ 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0