Nu vill jag bara ha någonstans att flyga, bort från er


I veckan blir jag kanske med ps3. Vad tycker vi om det? Hellre än någon bulle i ugnen liksom. Men kladdkaka i ugnen vore inte fel. Hmm.

Hur som så ska jag på arbetsintervju på tisdag, den ni! Teater, fint ska det vara..

Längtar dömycket till sommaren, vill bli av med dessa skittjock jackor nu. Känner mig fan som en large eller nåt, blääää.


 

 

ruvliga vovvar.

 

/jenne


p,s nu blev det lite finare på bloggen i mina inlägg med! dock gamla sommarbilder, men ah.

Kommentarer
Postat av: Li Iker

Den stora jycken, är det er o vad är det för ras? Mysigt med lite sommarbilder, är inte gjord för detta klimat, haha!

2011-02-12 @ 20:12:56
Postat av: julia

hahahah, ofta ja står så där o badar hunden xD <33

2011-02-12 @ 22:35:19
Postat av: Jenne

Det är inte våran hund, de e min kompis , en australien shepherd ! (;

2011-02-19 @ 21:00:46
URL: http://passthison.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0