jag börjar tro att vi kan gå genom eld


Nu sitter jag här med en skum känsla i kroppen. Julia var här igår och nu ligger hon magsjuk. Har hon smittat mig? Dunno, men sitter o känner efter själv hela tiden och tillslut får jag för mig att jag kanske mår lite skumt. Eller är det inbillning?
Helt skumt. Min kropp scanas igenom efter virus typ. Får se om den hittar nåt..


Pojken har varit borta sen i fredags morse (!) och det ogillas. Det suger ju att sova ensam inser man när man väl gör det, efter att ha somnat bredvid honom fyra månader i streck.

Kom hem till din töntiga flickvän nu, min man! <3

London i april förresten, har jag sagt det? FYfan vad skönt, längtar som tusan.



lite skillnad iaf? ja, det är olika ljus men ändå.

/jenne

Kommentarer
Postat av: Sofia

söt tjej fin skillnad! :D kanske därför du blev månadens medarbetare.

<3

2011-02-23 @ 22:05:32
Postat av: Jenne

det var nog absolut därför!

2011-02-24 @ 18:11:34
URL: http://passthison.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0