if you change your mind, i'm the first in line

Kom nyss hem från en tripp till globen med min kära kusin Natta. Vi såg Mamma Mia, på engelska också! "Nu kommer du ju inte fatta nånting" sa kusinen o flina. HE-HE

Imorgon ska jag sätta på mig såkallade "anständiga" kläder, som morsan sa åt mig, eftersom jag ska på TVÅ jobbintervjuer!
Den ni, jag kan inte fatta de ens själv när jag läser det. Från att sitta med julia o snacka om att "tänk om vi oxå fick shoppa för 35 000 kronor.. " till att telefonen ringer två gånger på en halv timme o VIPS så blev min fredag uppbokad. Sånt gillar vi!

Resten av helgen då. Hmm, lördag har min snygging högskoleprov hela förmiddan, så det blir väl att träffa honom framåt kvällen, det hoppas jag på iaf, BLUSH.
Lördag dag blire shopping med sofia, vinterjackor föreslog jag att vi ska kika på, är ju TYVÄRR dags för det nu..

läskig tjej va? haha


/jenne

Kommentarer
Postat av: Valbo

sv: Haha, Ja det är faktiskt skitkul! funkar jättebra när man kikar film samtidigt också ;)



Du får googla fram hur man gör :D det fixar du. Puss

2010-10-21 @ 23:55:46
URL: http://jewn.blogg.se/
Postat av: Sofia

Läskig bruuud som ba smyger iväg på mallis för att plugga på stranden på kvällen ;) !

2010-10-22 @ 19:00:02
Postat av: Jenne

Hahah, fet leskig altso! ;) o inte fick vi så mycket pluggande gjort där i mörkret heller XD

2010-10-23 @ 08:48:11
URL: http://passthison.webblogg.se/
Postat av: Sofia

hahahahha harrY, stör inte flickorna i deras studier, du vet att du inte får det :(

2010-10-23 @ 09:07:56
Postat av: Jenne

HAHAHA, du vet att de inte kan koncentrera sig om du kommer in o berättar konstigheter för dom!

2010-10-25 @ 12:22:39
URL: http://passthison.webblogg.se/
Postat av: såsfia

just det harrY! vet hut pojk!

2010-10-26 @ 22:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0