Det kanske kommer en förändring

Det var inte längesen alls det var vår i Stockholm och jag frös och hade skinnjacka på mig i MAJ(!) och skulle hem med Jennifer till henne efter hennes finfina dansuppvisning i Tyresö och vi skulle ut sen och jag jobbade inte (tell no one about tonight) och livet var väldigt annorlunda då. Det enda som stämmer är att det är ungefär lika kallt ute och lika regnigt ute och det var inte alls länge sen jag satt där på busshållsplatsen MEN vad har hänt nu?

Känner mig som en sentimental kärring, men det är jag inte. Jag bara undrar. Fattar inte hur det kan kännas som att ingenting händer men när man tänker på saken förändras saker hela tiden. Hurfan. Kan man missa så mycket.

Sånt här får jag typ tid att reflektera över när jag inte pluggar längre på kvällarna (<3)


/Sofia





Kommentarer
Postat av: Jenne

Juste, de va ju den kvällen.. XD gudars, tiden går galet fort ju, känns som den kvällen va för inte alls länge sen :o

2010-10-09 @ 11:37:42
Postat av: såsfia

jaaaaa jag vet, helt sinnes! det har tydligen gått en hel varm sommar emellan, que?

2010-10-10 @ 15:45:41
Postat av: Jenne

Hö ? har helt missat den , tror ja :(

2010-10-10 @ 23:11:13
URL: http://passthison.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0