you know I really like it

Japp, igår var en mardrömsdag.
Allt gick fel, från början till slut. Eller min sista timme på dagen var bra, hemma hos Christopher. Resten bara sög. Gör om gör rätt hade jag velat att någon sa och spolade tillbaka dagen åt mig. Snela?

Såfia informerade mig härromdan om Ace! Kanske är dags och ta ett återbesök och se om bartendern kommer ihåg hur man gjorde en Tom Collins efter min lilla lektion med honom.

 

Bild från 09 (typ?), en fredag då jennifer och sofia skulle till popaganda!

 

off to work! /jenne

Kommentarer
Postat av: Anonym

YES DANKE :D vi borde. Lör? Nästa lör? he he he

2010-11-10 @ 20:35:58
Postat av: Sofia

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAH o du hade fått tandställning precis och kunde inte äta kanterna på potatisbullen, AHAHAHAHAHA :D <333333333333333

2010-11-10 @ 21:48:00
Postat av: Jenne

hahaha , jaaaa de va de som va så fail (a) dfr ja ser ut som en hungrig ängel , hahahah XD

2010-11-14 @ 13:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0