make 'em go oh oh oh!

Idag har jag varit duktig donkenflicka! har fått stå alldeles själv vid kassan. Till en början gick det skit, men sen kunde jag faktiskt stå själv utan att slå fel allt för ofta på touchskärmen.
Så nu är jag nyduschad o trött i benen och snart blir det idol med mor min tror jag.

Stoffer är nämligen uppe i ingenstans och tävlar, där av random hemmakväll.

På måndag blir det intervju och tandläkare. Gud så jag längtar... ellerh?

 

 

 

 



/jenne

p.s photoshop vägrar fungera av någon anledning. dfr de tröööökiga bilderna!

Kommentarer
Postat av: Sofia

men gullebilder! :D o jag är jättestolt över dig donkenflicka! Du ägde nog, till skillnad från bortskämd_grisfitta93 på centralen <3

2010-11-06 @ 03:21:08
Postat av: Anonym

nej gud vad elak jag är...nätmobbning.

2010-11-06 @ 03:21:34
Postat av: Jenne

hahahaha ja borde ersätta bortskämd_grisfitta93 på centralendonken! ;<

2010-11-10 @ 14:41:40
URL: http://passthison.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0