rätt tid och rätt plats för båda var just nu

Idag lagade jag en grym köttfärssås som skulle få vilken Carlos Solis som helst att lämna Gabrielle och lasagnen direkt för mig och mina orgasmframgallande matskills. Vet inte om jag vill ha just honom men assåå, ni fattar drillen och jag är sjukt stolt.

Nu borde jag avsluta min reklamkampanj i grafen för när jag kirrat den biffen, ja då är gymnasiet över. Helt sjukt egentligen, fattar inte. Det är mycket jag inte fattar just nu. Kalla mig trög (det var därför jag hoppade av matte C, innerligt tacksam över detta beslut nu efter skräckhistorier om nationella igår).

Nej, grafen vill ha uppmärksamhet nu, om jag inte vill att mitt fina varumärke ska bli B och sluta smutsigt längst ner på Lidls hyllor utan några som helst anblickar.


This is has to be top quality


 

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0