Så många här som aldrig sagt nej

Men vi kände samma sak
Vi känner alltid samma sak.

Det står helt still i huvudet på mig idag.
Tror alla mina jättemånga hjärnceller krockar av pure aktivitet där inne, det är så mycket nu. nödvändigtvis inte bara skolan. Den är nog bara tvåa på prioriteringslistan.

Idag hade jag spanskaprov. Imperfekt/preteritum av konjunktiv, dativobjekt framför ackusativobjekt, man kan åka i ett litet flygplan från Puyo till Sarayacu. Ja ni hör ju själva. Inte konstigt att det står still. Se nota que el tema me interesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Så rolig var jag idag. Tur för mig man är ledig efter onsdag, detta faktum fick jag påmint om mig lördag/söndagsskiftet där någon gång. Fan för bra nyheter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0