Jag är din, om du vill

Aouf. Som ni säkert förstod på sofia så har vi spenderat kristi på totally olika håll.
Igår var jag och julia ute på egna äventyr, även om det till en början kändes som en annan hemmakväll. Men icke sa både nicke, jennifer o julia.
Det blev att dra till söderhof (åh, förlåt, hellströms!) och hänga där. När det var stängning blev det att dra vidare i regnet, men längre än att hoppas fick inte julia och jennifer. SÅ vi drog vidare till skanstull, men landade ändå på donken o sen vare hemgång.
Så imorse vaknade jag av julias mobil som pep som en galning. Rivstart må jag säga.

Nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att julia ska äta klart. Kvällspromenad står på schemat!

Har ni förresten sett att detta grymt najsiga väder ska hålla sig kvar i sverige? det är iaf vad aftonbladet lovar! BIG LOVE till russia som tydligen gav oss vädret. Varför vet man inte, undra om de har några baktankar.


o lite "omg-i-want-him-so-bad-men-han-förstår-inte-det"musik! lyssna bara. :)











/jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0