if you like the way I'm thinkin' baby wink at it

Jag skulle bara vilja skriva en massa låttexter i det här inlägget, men det skulle ju bli helt crazy. Men det är just så det känns i huvudet på en student 2010, just nu. Helt galet bara, men på bra sätt, så bli inte rädda att jag tänker gå och skära mig eller nåt. Ouf.

Alldeles nyss la jag till låtar till sm3as flak. Gud, vad taggad jag är! Sköja inte, och klänningen var det viktigt att prova idag också, kände jag.
Nu ere bah champagnen som fattas och inbjudningskort till mottagningen, sen är allt klart. Feel good!

mysigt va? fjällen typ förra julen



/jenne

Kommentarer
Postat av: juvliah

<33333

2010-05-28 @ 18:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0