If I ruled the world

Jag kan inte riktigt sätta fingret på stämningen som uppstår dagarna runt dansuppvisningen som kulturskolan har varje år. Det är lite spänning, lite nervöst och en massa glädje, såklart! Sen lite stress från ragnhild o de andra lärarna men ah. Det springer runt flickor i alla åldrar och alla i olika kläder med olika färger. Ne, roligt har vi i alla fall ska ni vet. Kommer sakna er nästa år, tro det eller ej, flickor!

Nu kom jag nyss hem ifrån en promenad mit julia und the dogs. Julias hund försökte sätta på min löpande tik, men jag tyckte både molly och julia sa ifrån rätt bra, höhö.

I morgon är det fullt upp med tidiga mattelektioner (som börjar mitt i natten?!) och dansuppvisningar och utgående med hund.. Neh herregud, vill sova bort fredag och få LÖRDAG, tack! Strand, yes it is.


/jenne

Kommentarer
Postat av: julviah

höhö , hörde ironin på de dära du ;)

2010-05-07 @ 20:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0