Du vet inte var jag varit, du vet inte vem jag är

Får jag fråga vem som beställt en riksomfattande hårfön på kallt läge tills idag? Jävligt dålig idé hur som helst. Uppskattades inte varken av mig, Jennifer eller våra frisyrer. Hmpf.
Som om inte detta var nog blev graflektionen invalid när nätverket inte funkade i skolan. FINFINT att höra när man är på tuben på väg dit. :)

Så då blev jag sur, men detta råddes bot på när jag träffade Frida en sväng. Därefter såg jag ett bekant ansikte i rusningsvimlet som fick mig full i skratt, som påminde om senaste kvällen på Strand i vintras, med svindyrabanan till Enskede och Jennifers totala rådiss av nyssnämnda, bekanta ansiktes projektarbete. Hahahahhaha. Hahahahhahaha. Haha.
Kanske upprepning i nån dag bloggkompanjon (champinjon)?

 

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0