Don't you know, some feelings never seem to let go

SÅHÄR....

.. låter det i jennfers huvud just nu.
Och kul är väl det, vem vill inte ha en veronica maggio i huvudet? hähä. Hellre de än någon gammal smurfhits 13.

WELL, idag har jag varit och fuskat mig lite brun, lånat drinkbok från biblioteket (och betalat skuld på femtio svenska kronor BLUSSHSSHSH. rouge.) samt lämnat min klänning till en snäll kvinna som ska sy den utspringssäker!

Bussy, yes i am.

Och sofia kan jag uppdatera åt, hon håller nu på och flytta från mamma till pappa, om jag inte är helt ute o cyklar men tror det ska vara så. Och inte tvärtom. Sen ska vi prata naglar! Öhöh.

Hit ska jag i sommar, förresten! HELT OK artister, mhm?! Familjen, kent, maskinen, typ som arvika. Fast nerd kommer dit. DÄR har vi en stor skillnad!

/jenne


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra med tvilling som uppdaterar åt mig vad jag gör när jag är upptagen för att skriva själv :) TIHI.

2010-06-01 @ 15:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0