You better stop!

Nu har jag gjort två efterätter till söndag, en äppelpaj och en chokladkaka. Känner på mig att det kommer bli mycket över, med tanke på att det blir lasagne precis innan. well,well more for me!

Imorgon ska jennifer och sofia entra (?) ace portar och ha en superkväll är det sagt! Det sistnämnda vet man till hundra att det blir. Vi har någon slags dragningskraft att dra till oss äventyr när vi är ute, hel flummigt!
Jag får rysningar när jag tänker på Strand förra sommaren när vi gick ut o tog en nypa luft o la oss i gräset och garva åt allt möjligt ... Xd haha, nej det är en favoritkväll!

Påtal om sofia så ska jag till henne hade jag tänkt, måste bara packa ihop lite saker!
Vegilasagne ska vi laga med god sallad.. MÖMS!

Lyssna på den här skiten oxå, kommer till arvika!
Donkeyboy – Ambitions
/jenne

Kommentarer
Postat av: Sofia

MÖMS på alltihop i hela inlägget :D

2010-03-21 @ 12:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0