Into the night desperate and broken

Länge sen det var jag gjorde avstamp här då. Skulle ju kunna påstå att jag är en megaupptagen lady men då skulle jag ju ljuga och sån är inte jag. Bara lite lathet är anledningen till cyberfrånvaron.
Jag var på 30 seconds to mars med Anna på Fryshuset vilket var grymt. Att Jared Leto är en behaglig man att vila ögonen på gör ju inte saken sämre YUM.

Igår var det lördag ju och i vanlig ordning befann jag mig på Kungsgatan 50 för arbete. Det var roligt. Efter 40 minuters övertid på grund av oväntad kassaräkning betade jag mig över till Malin där sköna människor redan befann sig. För att sammanfatta kvällen i runda slängar; "facebook live", popcorndipp, studentsnack, Arvikataggination, limbo och skratt! Kul hade vi.
Som ett värdigt avslut spatserade vi några stycken genom sjöstaden vid vattnet och stadsljusen när vi skulle hemåt (japp så poetiskt var det) innan jag slocknade, mäkta stolt över nattlig långpromenad.


// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0