tick tick tick tick tick tick BOOM

 

Gårdagen var... händelserik? Jag komme r inte på nåt bra ord för den, nåt sammanfattande ord som betyder både lakritsshotar, charmiga "tyresö"-bor, the hives, scendansning och promenader som leder från natt till gryning. Kom på ett ord för det, tack!
Kom hem fem i sex gjorde jag iaf, det är inte varje natt!

Förresten, jag satt och räkna lite här, hehe.
Förra året på arvika så var det 104 akter, om man räknar detektivbyrån som två spelningar. Detta år har arvika hittills spottat ut 49 akter, vilket betyder att mer än hälften är kvar? Om de ens ska vara i närheten så är det iaf en bit kvar. Känns bra, för jag saknar massor av band!



/jenne

Kommentarer
Postat av: seb

ja fan.. boka maiden, linkin, 3doors down, creed, RATM, metallica osv...

2010-03-21 @ 15:27:05
Postat av: Jenne

O THE SOUNDS :D

2010-03-22 @ 09:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0