So I gave him my number in case he wanted to make out

Hela kropper spritter nästan av hyperi, det finns så mycket att vara glad över. Munnen befinner sig i en konstant u-sväng - alltså ler jag - när jag tänker på Arvika, studenten, vårkläder, 8 grader och sol på lördag, bra musik, Thailand, SPANIEN. Helgen (!!).
Planer i allmänhet. Mellan mig och Jennifer på msn råder ":D" (blandat med lite :@)

Tack vare kräftans horoskop som uppmanade till att inte oroa sig har vi ingen dugga i ekonomi imorgon (tack för att vi har kräftor i klassen) och jag är alltså ledig. Gillar maratonspanska på måndagar. Då slipper man lektionen på fredagar, så då sover jag istället. Mmmhhmh, kvalitet kallas det.

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0