needy girl

Natta och jag har förut konstaterat att vår släkt har smala handleder överlag, men det här blir ju för mycket! Tycker det ser oproportioneligt ut på mig. Det blir att äta en massa skräpmat och godis framöver. Jag klagar inte!

I fredags sov jag hos mina fina kusiner i älta och mös med dem under hela kvällen. Flummiga ungar det där! :)
Sen på lördag begav sig jag och natta mot stallet, det var lektion för hennes del och titta på för min del. Absolut inte tvärtom, jag är för ung för att dö.

Sen blev det hem och duscha av sig hästlukten för att bege sig till julia och äta middag med lina! Fin drömbok fick jag av dem, tack igen sötnosar!
Efter mat och öl så vare the bridge som gällde, Johan fyllde år och alla var taggade! Som vi dansa..!

Idag har jag lite söndagsångest. Men klockan tickar (en timme före nu! Glöm inte det) och innan vi vet ordet av, sm3a, så är det studentskiva och självaste 9 juni. Nu längtar jag!

/jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0