it's almost over now, almost over now

 

Jay Z till Peace and Love

Pharrell Williams till putte i parken



The Kooks till Peace and Love



30 seconds to mars till Hultsfred
































----- till Arvika?! HALLÅÅÅ?
Hehehe.
Man vet att Arvika känner sig pressade, med alla andra festivalers grymma bandsläpp den senaste veckan, när Arvika skriver såhär på hemsidan;

"Veckorna rusar iväg och snart är det sommar. För att känna oss ännu närmare festivalen så har vi bestämt oss för att i nästa vecka släppa ett band om dagen, hela veckan! Gött!
Den här gången rör det sig om Apollo-akter och neråt."

We like! Nu får vi se hur det går för dem. Blir det fler små garage band så kommer jag kanske börja tänka om... Vi får väl se hur det blir...! Dock ere ju bah apollo. Vi vill se fler artister till vintergatan?
På måndag börjar de med denna desperata plan.

Hur som, idag är jag "ledig" och vid sex tiden ska jag in till stan och möta Niklas! En mysfredag helt enkelt.
Imorgon vet jag fortfarande inte vad som händer, ni kan väl smsa om ni vet något kul?

/jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0