du knackar fast jag aldrig öppnar

Eric Gadd och jag sjunger ikapp till "om du älskar", "tio minus" och "ligg kvar".
Det är underbart! Eller ah, morsan försöker sova så hon håller väl inte med till fullo.

Just nu sitter jag och vädrar huvet från jobbiga saker med sofia och julia. De är bra och skvallra med och utbyta tankar och åsikter. De känner mig allra bäst, det är verkligen så.
Öhm, av säkerhetsskäl håller jag veckan lite småhemlig, men kan säga att jag jobbat som en dåre och tjänat en del plus att igår var det ett blandat gäng som begav sig mot Ace! Det blev sjukt bra, musiken var riktigt bra och älska att sthlm är litet. Det blir verkligen mer intressant då...
btw, jag älskar och vara singel. Lite allmän info sådär, hux flux.


Jag har inte hört av min fina vän malin strandlund på länge, är lite suris över det! Har hon gått upp i rök kanske? Eller frysit fast i en snöhög? Hemska tanke!


före


o efter

jennifer va i farten med krattan, som ni kanske ser :D

(lägg märke till att det inte är snö på bilden, wtf?  Ser världen ut sådär egentligen?)

 

/jenne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0