deep in the night, i'm looking for some fun

 

Sötpajen!

Appapp.
Sofia och jag hängde idag i våra hemtrakter (stureplan) och chillade i humlegårn med jordgubbar och matsäck. Det var supermysigt och mycket studentpresenter disskuterades.

Idag har jag även fått en ny bh, ett nytt armband och min studentklänning hoppsäker! Good day. Att inte alla dagar kan vara som denna!


Vill ni veta vad jag ska göra i sommar? Jag skiter i om ni tänkte NEEEEEJ nu , för här kommer en lista på min SOMMAR 2010!

*Studenten! WIHO
*Arvika!
*Rhodos me familj
*Jobba fyra veckor, plus mer förhoppningsvis!
*Bröllop
*Popaganda? Vi får la se om pengar och tid finns
*Storsjöyran!
*Fira Julia, poolparty kanske? höhö.


Jag har hört att solen får håret att växa. Eller varför har jag annars en känsla av att mitt hår kommer bli långt till helgen? o.0

/jenne

Kommentarer
Postat av: Jenne

OMG OMG OMG, glömde spaninen. MEN till mitt försvar så ere i slutet av sommaren, 29e maj, och vi ska ju va kvar där till hösten, såååå! det räknas inte in till sommarplaner. mer "va ska du göra i höst då?"- planer!

2010-06-04 @ 23:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0