come here, rude boy

 

 

så. nu ligger den nästan överallt. men anledningen till att jag la upp den här var för att jag tyckte kvaliteen blev SUPERKASS på fejjan. Så här har ni "original" så att säga. typ iaf!

Jag är lite sur på sofia som ska till thai och inte kan vara hemma med mig under LOVESTOCKHOLM2010 veckan! Eric gadd ska spela, takida ska spela, markus krunegård ska spela, familjen n so on, ni förstår mig! Men nejnej, hon väljer att åka till thailand, förstår henne INTE ALLS! .. Ehrm.

 

Imorgon är det fullt upp. Det är fasiken fullt upp varje dag fram till studenten. Det är först torsdagen, 10e juni, som e första "lediga" dagen. Sen börjar jag jobba på måndagen, den 14. BUÄH! men pengar är pengar, eller hur var det, såfia?

På lördag blire till Michel, som fyller 20 och det ska vi sååååklart fira! Wiho, julia och jag drar dit så får vi väl se vilka som ansluter sig till oss på Ace senare under kvällen, mjauh.

/jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0