Those days are dead

Jag kom in hit och hade något på hjärtat men nu har jag glömt vad det var. Såklart. Är minnet bra eller? NEJ.
De har gjort om designen på blogg.se såg jag nu, haha ASFULT. Fattar ingenting, som alltid när saker ändras sådär (jag menar hallå, varför ändra på något om det inte är fel på det) men jag vänjer mig väl. Då kommer det bli skitsnyggt.
Idag har jag varit i skolan en sväng.


Just nu:
Nyser, fryser, läser internationell ekonomi (naa, boken är uppslagen i alla fall) och vill ha mat. Rätt nöjd också för imorgon är det fredag och nästa vecka födelsedag. Värdelöshetens ålder 19 är uppnådd, men fortfarande, födelsedag ya know.



 

// Sofia


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Ja, verkligen :/ och hon skulle kunna gjort det LITE smidigare! blä!

Sollentuna fria gymnasium, haha, sätt inte dina barn där!

2010-01-28 @ 19:07:17
URL: http://myhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0