samma nätter väntar alla

I lördags serverade jag den sista happy mealen på McDonald's centralen på en lång tid. Samma kväll hade vi avslutningsmiddag (sushi! räkchips! Bamboo city) med följande utgång för det är ju ett faktum att många medarbetare inte ses på fem månader förutom vi som ska förflyttas till samma ställe.

Vad ska jag nu hitta på söndagar 11-20 tycker ni? Nå? Något annat liv denna dag i veckan är för mig obekant.
Jätteskum känsla.

Bör studera i Naturkunskap A-boken som jag nyss återfunnit. Så jävla kul att jag är en klant och slarvar bort skiten när jag ska kunna allt mellan sidorna 17-26 imorn. Men jag pustar ut för att dess positionering inte längre är ett mysterium. Den ligger på mitt golv.
Däremot är jag färdig med både Tao och mitt tal i svenska. Så jävla bra att jag kan vara flitig ibland också.

Ni ba; jaha. ska vi bry oss?

JA.


// Sofia


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Roligt att höra, hoppas träningen går bra! :D

2010-01-13 @ 14:39:47
URL: http://myhealth.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG bryr mig :D

2010-01-14 @ 20:52:22
Postat av: sofia

hedvig: tack! :)

Anonym: härligt!! då är jag inte ensam :)

2010-01-15 @ 16:46:49
Postat av: Jenne

AMEH, de va ju ja som va anonym :( eller min dator va anonym, ja ville inte va de! iih

2010-01-16 @ 01:02:18
Postat av: sofia

hahah JENNIFER klantis är en liten lantis! Men det gör inget ;] vem annars skulle bry sig om det jag skriver? Hah

2010-01-16 @ 22:44:46
URL: http://passthison.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0