så lägg dig ned och sov, lilla syster, bara lägg dig ned och sov

 



Jag och Kent har tillbringat eftermiddagen tillsammans. [Så häng dem långsamt...]
Tillsammans har vi trängt igenom några sidor i matteboken, ätit ostbågar, dampat på photoshop och greys anatomy.
En underhållande eftermiddag, för de som inte förstod det.
[jag vet du vet vad som måste ske nu, jag tror stenhårt på din plan]

När jag äntligen fick ned photoshop så började jag redigera bilden till foto A, en barndomsbild ska vi ha som man "gör om". Min redigering blir B, ser sjukt inklippt ut.. får se vad läraren säger. Slutar väl med att jag gör bilden svartvit och upp o ner och säger att det inte går att ändra på. För sådär var min barndom, uppochned, svart på vitt.

[jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor...]Kents rader har gett mig kraft och förståelse under eftermiddag, tänk att ibland känns det som man förstår känslor bättre när man får höra dem med melodi i bakgrunden. Det är väl därför man uppfann musikaler, hm.



Aja, nu ska jag och Kent gå och lägga oss. [bit för bit igen..]
Eller nej förresten. Det blir nog lite trångt, jag lägger mig och Kent får skriva fler låtar och tagga till Arvika 2010 på mitt skrivbord under natten. [Ingenting, först kom ingenting, sen kom ingenting...]

/jenne

Kommentarer
Postat av: BruceWillis

matchar gardinen mattan?

2010-01-28 @ 16:24:39
Postat av: Jenne

Neeein.

2010-01-28 @ 19:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0