put tomorrow in a bottle

Nu är jag äntligen klar med mitt cv. Fick ryck nu när jag och sofia har börjat prata så mycket om jobb, så imorgon tänkte vi åka o lämna det i ringen! Perfekt. Önska mig lycka till!



Förresten så firade jag och Emil ett halvår igår. Sex månader, shiet vad tiden har gått fort! Känns som igår som vi var på Arvika och man var singel. Ah.

Jag fick förresten veta idag att jag fått MVG på mitt svenskatal. MVG, fatta?! Eller knappt jag fattar det!

Nu tänkte jag vara duktig och skriva texter till projektarbetet. Känner att det är dags innan lärarna får för sig att börja lägga in fem prov o tre inlämningar på samma vecka igen...

/jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0