Om du vet vad du vill

Såsåsåfia och Jejejennifer har varit duktiga och effektiva gånger tusen idag. Jennifer har fått religionsarbetet avklarat och jag har absolut inte det (stressframkallande deluxe. Taoismen är flummig, har jag bittert kommit fram till).
Däremot har jag skrivit två loggar till projektarbetet. Jennifer med faktiskt. Känns mycket bra och lite tjusiga ord kan framställa vilka lata ambitioner som helst till något alldeles fantastiskt i projektarbetesväg.

Dessutom jag har spontantränat idag (!!).
Och varit i skolan. Lyckades ta mig upp trots kyla, mörker, sömnighet och en mycket otaggad attityd inför ny terminsstart.

Jösses. Såhär effektiv har jag inte varit på år och dar. Har dessutom hjälpt mamma med att ta bort julgrejer. Granhelvetet tackade mig genom att riva mig sönder och samman (typ) men ilskna röda streck som resultat. Sitter inte och försvarar några skära i armarna-fasoner, men nu vet ni hur det ligger till.


// Sofia

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Åh, det finns massa.. puls vilket är mer konditionsinriktad jympa, aerobics, afro dans, ki yoga, ki balans.. säkert något jag glömt! :D Har prövat och gillat allt, fast aerobics var kanske lite i svåraste laget för mig ;P alla rörelsekombinationerna, huj!

2010-01-08 @ 18:34:47
URL: http://myhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0