Med ena foten utanför

Det har varit en mycket respektabel vecka, skolmässigt. Kan räkna lektionerna på ena handen typ, men det är GÖTT att vara ledig när man lider av ett tillfälligt motivationshandikapp.

Frida min vän fyller myndig idag ! Ikväll ska jag hem till tösabiten och jag har fixat en present. Min mamma skickade mig för att hämta presenten som hon beställt vilket var ett misstag. Vem sänder ut tjejen med Stockholms sämsta lokalsinne till en plats hon aldrig förr varit på? Som upplagt för failure MEN jag grejade det ska ni veta, efter någon timme. Där har vi anledningen till att jag aldrig var bäst på orientering på idrotten. (!!

Sedan har jag en lillebror som fyller 17 imorn. Säger han, ja. Fast för mig är han alltid 12 fyller 13, sådet är ingen skillnad.

Annars då? Imorgon ska jag premiära på Hötorget (tror jag hittar dit) men sörjer att antagligen ingen av oss medarbetare får komma tillbaka till centralen sen. SAY WHAT liksom. What?



// Sofia

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Nej faktiskt inte, djingis khan (stavning, haha?) heter stället! :) men får kanske kolla upp det också isf om det var så bra! ;D

Hur går träningen förresten?

2010-01-15 @ 23:01:04
URL: http://myhealth.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Vad kul! Jag har varit med på en kort bit av dans afro, var tvungen att gå sen för jag skulle iväg på nått annat, haha, men tyckte det var riktigt jobbigt och konditionskrävande! Lycka till :D



Höll nästan på att skriva nej inte alls, men sen kom jag på att jag såklart gått på obligatorisk dans och yoga, men det är så vanligt för mig nu att jag inte tänker på det längre! Men förutom det, inget!

2010-01-16 @ 21:13:15
URL: http://myhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0