Jag vill att du ska ta mig ut

Fy fan i satans helvete för den rådande utomhustemperaturen vi har. Det är inte nådigt. Fick knappt upp värmen på jobbet ens vilket aldrig har hänt under min donkenkarriär. Värmde mig vid pompan när tillfälle gavs. Och jag förstår mig inte på folk som vill köpa glass. GLASS. GLASSS? Sure people. Men den är kall ska ni veta.

Såg nyss på Scrubs och nu kikar jag på studentklänningar. Hittar jag några? Nä. Sadface.



Annars då? Imorgon ska jag ta mig en redig skaplig sovmorgon tänkte jag. När jag vaknat ska jag ignorera detta faktum att skolan börjar igen på torsdag. BU.


// Sofia

 


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Tack, och tack igen! :D Ja, McDonalds verkar nästan roligare, men det är ju faktiskt lönen som betyder mest i slutändan ;) är jätteglad för jobbet!

Har du nån erfarenhet om donken?

2010-01-06 @ 12:20:06
URL: http://myhealth.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Åh, ja förstrår det, donken verkar nice! :) Hur mycket får du i timmen? Ja, 2,5 år är en lång tid! Haha vi kan byta om jag tröttnar? ;)

2010-01-06 @ 16:03:17
URL: http://myhealth.blogg.se/
Postat av: Jenne

Hahah, såfia, din rubrik blir lite "träffande" med tanke på innehållet i första delen av texten ;D

2010-01-06 @ 20:41:25
Postat av: sofia

hahahahahhaa. Du vet jag tänker inte längre än näsan räcker, såhär i efterhand försvarar jag mig med IRONI ;)

2010-01-06 @ 21:20:31
Postat av: Hedvig

Okej :D vet inte riktigt än, men anledningen att jag fick jobbet är för att min klasskompis tänker sluta och börja nån annan stans (glider in på ett bananskal ;) och hon fick 102 kr/timmen, iofs hade hon jobbat längre så jag kanske får börja med lite mindre :) Men jo, mcdonalds har lite sämre avtal, tycker du att det jobb du utför borde vara bättre betalt? är det slitsamt?

2010-01-06 @ 21:34:15
URL: http://myhealth.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Haha nej precis :) Ja, man får dubbelt så mycket tror jag!

Tackar igen :D

2010-01-07 @ 15:33:52
URL: http://myhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0